Monday, January 23, 2012

ျမန္မာေတြနဲ႔ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္

က်ေနာ္ ၈ တန္း၊ ၉ တန္း၊ ၁၀ တန္း ထိ ေတာက္ေလွ်ာက္ ၾကံဳေတြ႕လာတဲ႔ အပိုင္းေပၚမူတည္ျပီး ဒီ POST ေလး ကို ေရးျဖစ္ပါတယ္ .. က်ေနာ္ ေက်ာင္းတက္ေနတုန္းအရြယ္ေပါ႔ .. ၈ တန္း၊ ၉ တန္း၊ ၁၀ တန္း အရြယ္ .. အဓိက ၁၀ တန္း အရြယ္ေပါ႔ဗ်ာ .. အဲဒီ အရြယ္ ကစျပီး လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ ထိုင္တတ္လာခဲ႔တယ္ေပါ႔ .. ၁၀ တန္းလည္း ေအာင္ျပီးေရာ .. အလုပ္က မရွိ ... ေက်ာင္း ဆက္ တက္ဖို႔က ေစာင္႔ေနတဲ႔ အခ်ိန္ဆိုေတာ႔ ... လက္ ဖက္ရည္ဆိုင္နဲ႔ က်ေနာ္တို႔ ဆယ္တန္း(သို႔) တကၠသိုလ္၀င္တန္းေပါ႔ဗ်ာ ... ေတြအတြက္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ ထိုင္ တာ ကေတာ႔ ေတာ္ေတာ္ ေလးကို အေလ႔အထ ျဖစ္ေနပါျပီ .. 

မနက္ မိုးလင္း ၈ နာရီ၊ ၉ နာရီဆိုတာ က်ေနာ္တို႔ အတြက္ ပံုမွန္ အိပ္ရာ ထခ်ိန္ပါပဲ .. အလုပ္မရွိ အကိုင္မရွိ မိဘ လုပ္စာ ထိုင္စားေနတဲ႔ အခ်ိန္တိုကာလ ေလး အတြင္းမွာ က်ေနာ္တို႔အတြက္ လူငယ္ သဘာ၀ လြတ္ လပ္မႈ အခ်ိန္တိုေလးကို ရရွိခဲ႔ပါတယ္ ..  ၂၀၀၁ - ၂၀၀၂ ေပါ႔ဗ်ာ .. အဲဒီ အခ်ိန္မွာ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထိုင္ တဲ႔ အေလ႔အထကို ရ ရွိခဲ႔တယ္ဆုိပါေတာ႔ဗ်ာ ... အဲဒီအခ်ိန္တုန္းကေတာ႔ လူငယ္ေပါ႔ဗ်ာ .. အခုလည္း လူ ငယ္ပါပဲ .. လူငယ္ဆိုေပမဲ႔ .. လူငယ္ေလးေပါ႔ဗ်ာ ...

ဆိုလိုခ်င္တာေ၀းသြားျပီ ...

က်ေနာ္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထိုင္တက္စ အခ်ိန္ .. အရြယ္ေပါ႔ .. ၁၉၊ ၂၀ ႏွစ္ ပတ္၀န္းက်င္ လက္ဖက္ရည္ ဆိုင္ မွာ က်ေနာ္တုိ႔ အရြယ္ေတြက တေနကုန္ ထိုင္ ေပါက္ပန္းေလးဆယ္ ေျပာၾကတယ္ဗ် .. ၄၀၊ ၅၀ ပတ္၀န္းက်င္၊ ၆၀ ေက်ာ္ အရြယ္ေတြက ေတာ႔ ႏိုင္ငံေရး၊ ႏိုင္ငံတကာေရးရာေတြ ေျပာၾကတာကို ေတြ႔မိ သတိထားမိတယ္ဗ်ာ ...
ဆိုလိုခ်င္တာ နီးလာျပီ ...

က်ေနာ္ အခု အလုပ္လည္း လုပ္ေနျပီ .. အသက္လဲ ၃၀ နီးျပီ .. ဘာ သတိထားမိလာလည္းဆိုေတာ႔ လက္ရွိ က်ေနာ္တို႔ ဆီမွာ .. က်ေနာ္တို႔ ဆယ္တန္းျပီးကာစ အရြယ္ေပါ႔ဗ်ာ .. လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထိုင္တဲ႔ ဓေလ႔ နည္း လာတယ္ .. ဘာေၾကာင္႔လဲ ဆိုေတာ႔ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ အေရအတြက္က လြန္ခဲ႔တဲ႔ ၁၀ ႏွစ္ေလာက္က ထက္ ၁၀ ဆ နည္းသြားတယ္လို႔ထင္တယ္ ... 

ကဲ .. အဲေတာ႔ .. ဘာ ၁၀ ဆ တိုးလာလဲ .. ဘီယာဆိုင္ .. အရက္ဆိုင္ေပါ႔ဗ်ာ .. ၁၉ ၂၀ အရြယ္ လူငယ္ေလးေတြ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထိုင္တက္တာထက္ ဘီယာဆိုင္ ထိုင္တက္တာ ပိုမ်ားလာတယ္ .. အရင္႔ အရင္ လက္ဖက္ရည္ေလး ငံုလိုက္ ႏိုင္ငံေရးအေၾကာင္း ေျပာလိုက္ လုပ္ေနတဲ႔ အသက္ၾကီး ပုဂၢိဳလ္ေတြ အခုေတာ႔ ဘီယာခြက္ေလးေတြ ကိုင္ျပီး ေျပာေနဆိုေနက်တာကို ျမင္ေနေတြ႔ေနရေတာ႔ .........


0 ေ၀ဖန္ခ်က္မ်ား:

Post a Comment